Наша мета – розкрити весь потенціал кожного виконавця. Незалежно від вашої мети – засвоєння нового твору вдома, розваги аудиторії, перемога на прослуховуванні чи конкурсі, запис вражаючого альбому – це надихає бути частиною цієї подорожі. Що насправді є ключовим у всьому цьому, – це посилити задоволення, яке може дати вам справжнє висловлювання. Наша продукція, наші магазини та наше співтовариства зосереджені на цьому досвіді. Для досягнення своєї мети ми працюємо з наступними цінностями:
СЛУХАТИ кожного музиканта
ПІДНЯТИ планку
РОСТИТИ спільноту
Сімейні цінності, на яких Адамс побудував компанію п’ятдесят років тому, застосовуються і сьогодні. Самовідданість, гордість та надійність – це стовпи, на яких третє покоління родини Адамс працює над майбутнім. У 1970 році Андре Адамс мріяв зробити найкращі музичні інструменти. Працюючи в регіоні, який на весь світ відомий своєю духовою музикою, планка була поставлена високо і залишається високою і сьогодні. Разом з Франсом Свінкельсоном, Адамс вийшов на світовий ринок як бренд топ класу для цінителів музики. Наступність у майбутньому гарантована, оскільки третє покоління тепер готове взяти на себе керівництво компанією. Основні цінності залишаються незмінними. Зрештою, співпраця та інновації є важливою частиною нашої традиції. Адамс залишиться партнером у нескінченній музичній пригоді. Натхнення – ваше і наше – залишається нашою спільною відправною точкою. Це те, що нас пов’язує.